spojrzenie

Portret z głębią

Jak dokładny, precyzyjny powinien być portret idealnego klienta? A jeżeli po ponownym obejrzeniu, nakreślony portret tak naprawdę okazuję się szkicem? Bo zawiera tylko kilka podstawowych i ogólnych informacji. Wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zawód …I nie dających szans na zrozumienie potrzeb czy motywacji klienta.No cóż. To trzeba poświęcić jeszcze trochę czasu. I zidentyfikować to, co pozwoli […]

Portret z głębią Czytaj więcej »

Czy masz już portret swojego klienta?

Sprzedajesz …. komu? „Oferta dla szerokiego grona odbiorców…” Czyli dla kogo?? Dlaczego przydatne jest „spersonalizowanie” kupującego, odbiorcy przekazu? Przydatne to niewłaściwe słowo. Dlaczego niezbędne jest stworzenie „portretu” odbiorcy, czy kupującego? Najczęściej mówi się o personie. Ja nazywam to tworzeniem portretu odbiorcy przekazu, czy portretu kupującego. Oferta dla szerokiego grona …Jest skierowana do „ni-kogoś”. Kto nie

Czy masz już portret swojego klienta? Czytaj więcej »

Scroll to Top