Oprzyj biznes na stronie.

Wcześniej dominowało Google. W pewnym momencie naszą uwagę zawojował Facebook. Filmiki, materiały wideo umieszczaliśmy na Youtube. Później zainteresowaliśmy się Instagramem. Gdzieś równolegle, obok, cały czas jest obecny Pinterest, czy społeczność specjalistów Linkedin. W tym roku, przebojem filmiki zamieszczane na Tiktoku. Teraz już shorts-y, reels-y uzupełniają modę. A co będzie za rok? Jaka forma przekazu, jakie medium społecznościowe będzie dominowało i czy warto będzie budować swoją obecność w kolejnym?

Euforię mediów społecznościowych studzą informację o banach, zablokowaniu konta, utracie dostępu do własnego konta, czy problemy z hasłami. Mozolne budowanie marki legnie w gruzach. A nieprzewidywalne kierunku zmian w funkcjonowaniu medium, nowe regulacje przypominają, że jesteś „gościem”, użytkownikiem serwisu a nie jego kreatorem.

A może jednak oprzeć swoją obecność na własnej stronie internetowej, budowaniu własnej listy, własnych kontaktów opierając się na własnej stronie. A wykorzystywać media społecznościowe do przekazu treści strony, promocji własnej strony, własnej domeny i własnej marki? Budujesz swoją bazę kontaktów.

Dlaczego na własnej stronie? Bo to jest twoja strona, twoja własna domena, twoja własna marka i tylko ty decydujesz o jej obecności, o jej postaci w internecie. Tu nie narzucają ci swoich zasad, regulaminów media społecznościowe. I w oparciu o swoje własne pomysły budujesz swoją obecność w internecie.
A korzystając z treści własnych wpisów możesz budować swoją obecność w różnych mediach społecznościowych. Zachęcając do odwiedzania strony. Twojej strony.

Przewiń do góry